vrijdag 21 december 2007

Ronaldinho tegen Madrid ?

De socios hopen dat Ronaldinho speelt tegen Madrid aanstaande Zondag . In een enquête van de Krant Mundo Déportivo kiezen de Catalaanse fans voor een aanvalstrio bestaande uit Eto'o, Iniesta en Ronaldinho.Of moet hij zich tevreden stellen met een plaats in de dug-out?"
Mogelijk is er nog een verrassing en die heet dan Thierry Henry. De Fransman lijkt verlost van zijn rugpijn .

Guddy

Als Ronaldinho niet speelt is Eidur Gudjohnsen een ander mogelijk alternatief: "Iedereen weet hoe ik er over denkt. Ik kan mij geen klassieker zonder Ronnie voorstellen. Hij is meer dan ooit gemotiveerd."
Gudjohnsen zelf groeit zelf naar zijn beste vorm toe. Tegen Valencia scoorde de IJslander zijn eerste competitietreffer en hij vierde die met Ronaldinho: "Hij heeft het nu wat moeilijker en ik wil hem de steun teruggeven die hij mij gaf toen het met mij wat minder vlotte."

Mejuto Gonzalez is zondag de scheidsrechter voor el clasico

Belgianculé heeft een gevoel dat iniesta gaat scoren !!!!!!! En Eto'o !
'Wij kunnen Madrid ook zonder Messi verslaan'
Anti Madr*dista , Anti Madr*dista

Visca Barçaaaaaa !!!!

Geen opmerkingen:

Barça per sempre ,1899 neix el club que port en el cor BelgianCulé!