zaterdag 26 januari 2008

Andres Iniesta verlengt contract tot 2014 bij Fc Barcelona

Andres Iniesta, De 23-jarige Spaanse middenvelder van Barcelona, heeft zijn contract met de Catalaanse club tot juni 2014 verlengd. Dat maakte de club uit de Primera Division vrijdag bekend.
Hij lag nog tot juni 2010 onder contract. Zijn opstapclausule is gestegen van 60 naar 150 miljoen euro.

Voorzitter Laporta was duidelijk: “Andres is voorbestemd om zijn hele carrière bij Barcelona te spelen. We laten met deze contractverbetering zien zeer tevreden te zijn met zijn prestaties. Hij is het symbool voor de toekomst van de club. Veel jongeren zien in hem een voorbeeld.”
Iniesta reageerde gelukkig: “Het is een van de mooiste dagen uit mijn leven. Ik heb er hard voor moeten werken. Ik hoop hier mijn carrière te kunnen beeindigen en over zeven jaar met trots terug te kunnen kijken wat ik hier heb verricht.”





Greets Belgianculé

Geen opmerkingen:

Barça per sempre ,1899 neix el club que port en el cor BelgianCulé!